FAQ.
Szukaj.
Wyszukaj interesujące Cię tematy wśrod pytań i odpowiedzi

Aby zapisać się na kongres, należy dokonać zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.szefowie-produkcji.pl w zakładce „Weź udział”. W przypadku trudności prosimy wysłać wiadomość e-mail na adres bok@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w kongresie.

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generowane jest potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.

W przypadku zgłoszenia przez jeden podmiot więcej niż dwóch uczestników przysługuje rabat:
• 3 osoby - organizator udzieli 10% rabatu od ceny podstawowej,
• 4 osoby - organizator udzieli 15% rabatu od ceny podstawowej,
• 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu od ceny podstawowej.
W przypadku jednorazowego zgłoszenia powyżej 5 osób możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa. W tej sprawie należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta tel. 61 66 55 800 lub drogą mailową pod adres bok@forum-media.pl.
• 3 osoby - organizator udzieli 10% rabatu od ceny podstawowej,
• 4 osoby - organizator udzieli 15% rabatu od ceny podstawowej,
• 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu od ceny podstawowej.
W przypadku jednorazowego zgłoszenia powyżej 5 osób możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa. W tej sprawie należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta tel. 61 66 55 800 lub drogą mailową pod adres bok@forum-media.pl.

Przed kongresem wysyłana jest do uczestników na adres e-mail podany w zamówieniu faktura proforma, którą należy opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w kongresie. Po kongresie organizator wystawi fakturę VAT, która zostanie wysłana pocztą na adres zamawiającego. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury VAT wysłanej po kongresie.

Za udział w kongresie można zapłacić na podstawie faktury proforma przed rozpoczęciem kongresu lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po kongresie. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w kongresie.

Wszelkie wnioski o zmianę danych na fakturze należy wysłać drogą mailową pod adres bok@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.

Uczestnik ma prawo zrezygnować z kongresu w terminie do 30 dni przed datą kongresu. Osoba, która zapisała się na kongres i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą kongresu, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu, niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na kongres. Uczestnik, który nie wziął udziału w kongresie, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.

Aby zmienić dane uczestnika kongresu, należy wysłać wiadomość mailową pod adres bok@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, które mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.

Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce kongresu, zostanie wysłana dwa tygodnie przed terminem kongresu na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Kongres rozpocznie się o godzinie 10.00, prosimy o przybycie 15 min wcześniej i zarejestrowanie się w recepcji. Kongres planowo zakończy się o godzinie 17.00, jednak informujemy, że wydarzenie może się przedłużyć, w szczególności w sytuacji wzmożonej dyskusji uczestników kongresu.

Każdy uczestnik otrzyma materiały składające się z drukowanych materiałów merytorycznych oraz prezentacji multimedialnych. Zapewniamy również długopis i notatnik. Po zakończeniu kongresu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.
Brak wyników