Pracownik czy technologia?
Co zdecyduje o sukcesie na produkcji w czasach transformacji technologicznej?
13 czerwca 2023, 9:00 - 16:00
Ibis Styles Wrocław Centrum
ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
14 czerwca 2023, 9:00 – 15:30
Ibis Styles Wrocław Centrum + Hitachi Astemo Poland
ul. Bierutowska 91
51-317 Wrocław
TOP TEMATY Kongresu
Rola menedżera produkcji w zarządzaniu technologiczną zmianą w zakładzie.Jak przeprowadzić zakład i pracowników przez zmianę?
Zarządzanie talentami w firmie produkcyjnej.Jak przygotować system weryfikacji talentów na hali produkcyjnej?
Jakie benefity sprawdzą się na produkcji w 2023 roku?
Komunikacja na produkcji. Jak zbudować system współpracy na hali, który łączy, a nie dzieli?
Automatyzacja produkcji.Jaka technologia będzie MUST HAVE w 2023 roku?
Harmonogram Konferencji 13 czerwca 2023 r.
PRELEKCJA: Przyszłość produkcji? Wysoko wydajny biznes i kompetencje przyszłości… a gdzie w tym wszystkim jest pracownik?
PRELEKCJA: Wsparcie produkcji poprzez oursourcing procesów produkcyjnych
PRELEKCJA: Automatyzacja produkcji szansą na redukcję kosztów w zakładzie?
PRELEKCJA: Autonomiczne Grupy Pracownicze przyszłością Przemysłu 4.0
PRELEKCJA: Jak analityka HR wspiera zarządzanie produkcją?
PANEL DYSKUSYJNY: Automatyzacja produkcji jako klucz do redukcji kosztów i poprawy wskaźników efektywności. Jaką technologię potrzebujemy w 2023 roku?
PRELEKCJA: Punkty kotwiczenia przy pracach na wysokościach
PRELEKCJA: Specjalista czy lider? Nieuchronna transformacja zespołu produkcyjnego
PRELEKCJA: Nowoczesne rozwiązania w obszarach produkcyjnych na przykładzie PKN Orlen
PRELEKCJA: Jak budować programy wellbeingowe w firmach produkcyjnych - prelekcja na przykładzie case studies
PANEL DYSKUSYJNY: Szef produkcji. Technolog produkcji czy lider zarządzania?
PRELEKCJA: Kompetencje, potencjał czy inteligencja? Co wygra w przyszłości? Współczesna redefinicja talentu
Na konferencji wystąpią:
















Program Kongresu DZIEŃ 1 | Konferencja
13 czerwca 2023, 9:00 - 16:00
Conference host
Od ponad 10 lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników. Pasjonują ją takie obszary jak budowanie marki, relacje pracownicze, a także nowe technologie. Tworzyła strategie komunikacji dla światowych korporacji, takich jak LG, Bosch oraz IBM. Wykładowczyni Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr oraz MBA na Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Prywatnie mama Karoliny.

Autonomiczne Grupy Pracownicze przyszłością Przemysłu 4.0


Daniel Gad
IKEA INDUSTRY
- Jak można efektywniej wykorzystać park maszynowy, zaplecze technologiczne i potencjał pracowników?
- Jak Autonomiczne Grupy Pracownicze budują przewagę konkurencyjną firmy?
- Ocenianie ryzyka w organizacji. Jak zrobić to dobrze?
Przyszłość produkcji? Wysoko wydajny biznes i kompetencje przyszłości… a gdzie w tym wszystkim jest pracownik?

Dyrektor Generalny Hitachi Astemo we Wrocławiu
- Na co stawiają duże fabryki myśląc o rozwoju firmy?
- Jakie kompetencje są kluczowe na hali produkcyjnej?
- Jak koncentrować się na wysokich wynikach finansowych zakładu mając na uwadze również dobro pracowników?
Automatyzacja produkcji szansą na redukcję kosztów w zakładzie?

Fresenius Kabi
- Automatyzacja – oczekiwania kontra rzeczywistość w różnych etapach wdrożenia
- Pracownik jako kluczowy element transformacji przedsiębiorstwa
Specjalista czy lider? Nieuchronna transformacja zespołu produkcyjnego

Cooper Standard
- Jakie oczekiwania wobec Liderów ma Kierownictwo, a jakie pracownicy?
- Jak stworzyć odpowiednią strukturę liderską? Czy każdy nadaje się na lidera w branży produkcyjnej?
- Jak utworzyć mocny zespół pracowników zaangażowanych w transformację?
Kompetencje, potencjał czy inteligencja? Co wygra w przyszłości? Współczesna redefinicja talentu

KaiZen HR i KaiZen IT
- Jak budować kompetencje pracowników na hali produkcyjnej?
- Czy warto wprowadzić program talentowy w zakładzie produkcyjnym?
- Sprawdzone metody współpracy brygadzistów, szefów produkcji z działem HR w zakładzie produkcyjnym.
Poprawa efektywności produkcji poprzez outsourcing procesów produkcyjnych

- Optymalizacja kosztów przy wykorzystaniu outsourcing'u
- Wykorzystanie nowoczesnych technologii we wsparciu produkcji
Nowoczesne rozwiązania w obszarach produkcyjnych na przykładzie PKN Orlen

PKN ORLEN S.A.
- Elektroniczny System Wydawania Zezwoleń
- System Lockout Tagout (LOTO) – system izolowania energii
- Mobilny System Obchodów Operatorskich
- Logbook – elektroniczna książka zmiany
Jak analityka HR wspiera zarządzanie produkcją?

- Jakie KPI można wdrożyć na halę produkcyjną, aby wzmocnić przewagę konkurencyjną firmy?
- (Nie)oczywiste analizy HR, które zmaksymalizują produktywność
- Praktyczne aspekty korzystania z danych HR na produkcji - od pomysły do gotowego narzędzia analitycznego
Jak budować programy wellbeingowe w firmach produkcyjnych na przykładzie case studies

- Najważniejsze elementy sukcesu programów prozdrowotnych w wielotysięcznych firmach produkcyjnych
- Logistyka, praca zmianowa, opór pracowników – czyli kluczowe wyzwania w projektach
- Od zdrowia do zaangażowania – czyli miękkie działania i twarde efekty
Automatyzacja produkcji jako klucz do redukcji kosztów i poprawy wskaźników efektywności. Jaką technologię potrzebujemy w 2023 roku?

Habasit Polska

Hitachi Astemo

LG Energy Solution
- Czy inwestycja w automatyzację i cyfryzację jest opłacalna dla każdej organizacji?
- Jak rozpocząć współpracę z nowoczesną technologią – jak skutecznie wprowadzić i koordynować pracę maszyn na hali produkcyjnej?
- Jak realnie zredukować koszty produkcji dzięki wykorzystaniu automatyki i cyfrowych systemów zarządzania?
Szef produkcji. Technolog produkcji czy lider zarządzania?

LG Energy Solution

Hitachi Astemo

PKN Orlen

Libet S.A.
- Jakie kompetencje powinien posiadać szef produkcji?
- Jak budować autorytet na hali produkcyjnej?
- Jak motywować skutecznie pracowników na produkcji?
DZIEŃ 2 | Warsztaty
14 czerwca 2023, 8:00 – 16:30
ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Jak poprawić efektywność pracy na produkcji dzięki standaryzacji? Interaktywne warsztaty na bazie dobrych praktyk firmy Hitachi Astemo.
Podczas warsztatów, na konkretnych przykładach, zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Komunikowanie zmiany DORothy w Hitachi Astemo.
- Poliwalencja – ocena zdolności i możliwości pracownika do odgrywania kilku ról w miejscu zatrudnienia.
- Synergia działań pomiędzy operatorami i pracownikami funkcyjnymi.
- Macierze kompetencji, nowe zakresy zadań, nowe wskaźniki produktywności.
- Poprawa efektywności zasobów ludzkich przez standaryzację pracy (yamazumi).
- Równoważenie obciążenia linii produkcyjnych, balansowanie pracy operatorów.
- Analiza czasu trwania poszczególnych operacji na stanowisku pracy (karta czasu cyklu, analiza wartości dodanej).
- Sesja Q&A.
Change Management 3D w procesie doskonalenia organizacji. Jak być Liderem Zmiany?
Szczegółowe zagadnienia:
- Zarządzanie klasyczne a zarządzenie kryzysowe.
- Zarządzanie Zmianą w modelu 3D KaiZen HR.
- Wymiary zmian organizacyjnych – indywidualny, zespołowy, organizacyjny oraz psychologiczne aspekty zmiany.
- Fazy rozwoju zmian w organizacji i ich wpływ na efektywność.
- Rola managera w przeprowadzaniu transformacji. Rola i oczekiwania zespołu wobec lidera.
- Tworzenie mapy uczestników zmiany.
- Proces wdrażania zmian – metoda step by step.


PLANT TOUR HITACHI ASTEMO (Advanced Sustainable Technologies for Mobility POLAND)
Podczas TOUR po fabryce uczestnik zapozna się z:
- MEB – Automatyzacja + Road Map Industry 4.0.
- Maszyning – Aplikacja do przezbrojeń, Elektroniczna godzinówka.
- UT220 – MES, OEE, Tracebility, ANDON.
- MGU – Robot + MGU, tracebility.
- Strefa komunikacji – HSE, Kronosy itp.
Kup biletWeź udział w konferencji
Pula biletów jest ograniczona
INFORMACJE i szczegóły organizacyjne
Kto powinien wziąć udział?
Dyrektorzy, kierownicy i menedżerowie produkcji,
którzy chcą zbudować autorytet na produkcji.
Brygadziści, liderzy zespołów,
którzy chcą się dowiedzieć jakie są różnice w dawaniu feedbacku w różnorodnym zespole produkcyjnym.
Szefowie, kontrolerzy, specjaliści działów utrzymania ruchu,
którzy realnie chcą zredukować koszty produkcji dzięki wykorzystaniu automatyki i cyfrowych systemów zarządzania.
Analitycy kosztów produkcji,
chcący się przekonać czy inwestycja w automatyzację i cyfryzację jest opłacalna dla każdej organizacji.
Dlaczego organizowane przez nas wydarzenia są najlepsze?
W wydarzeniu wezmą udział firmy, które chętnie podzielą się swoim doświadczeniem i opowiedzą, jak radzą sobie z wyzwaniami: zarządzanie ludźmi na hali, braki kadrowe, przeciążenie obowiązkami obecnego personelu, zachwiana ciągłość produkcyjna, bezpieczeństwo na produkcji czy nieefektywna komunikacja na hali produkcyjnej.
Kongres ma na celu zainspirować Cię sprawdzonymi rozwiązaniami w branży produkcyjnej. Pokaże Ci, co sprawia trudność a co pomaga uzyskać zaplanowany cel biznesowy. Stworzysz strategię, która pomoże Ci przygotować się na nieplanowane sytuacje i rozwieje Twoje wątpliwości dotyczące planu i koncepcji produkcyjnej. Dzięki udziałowi w warsztatach z HITACHI Astemo poprawisz efektywność pracy na produkcji dzięki standaryzacji, a Karina Popieluch przeprowadzi Cię przez Zarządzanie Zmianą w trzech wymiarach.
Nauczysz się rozwijać autorytet szefa produkcji i zyskasz posłuch u pracowników, zbudujesz lojalność wobec firmy i zespołu, która przełoży się na mniejszą rotację i bardziej zadowolony team. Dowiesz się, jak motywować zespół oraz efektywnie zarządzać produkcją tak, aby nieplanowana nieobecność pracowników czy braki komponentów nie wpływały negatywnie na realizację ambitnych planów.
Będziesz miał okazję na żywo spotkać się z osobami zarządzającymi największymi zespołami produkcyjnymi w Polsce i porozmawiać o największych wyzwaniach produkcji. Wymienisz się doświadczeniami, podpatrzysz metody pracy z innych firm i przeniesiesz te pomysły do swojej firmy.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
bok@forum-media.pl
konferencje@forum-media.pl

Kontakt dla uczestników
Oliwia Olifer
e-mail: oliwia.olifer@forum-media.pl

Współpraca i reklama
Ewa Gardoń
Brand Manager
tel. kom. +48 536 815 906
e-mail: ewa.gardon@forum-media.pl