Jak być skutecznym liderem zespołu w niestabilnych warunkach produkcyjnych?


KONGRES ORGANIZOWANY WE WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI PRODUKCYJNYMI
Do udziału w kongresie zapraszamy:
Dyrektorów i kierowników produkcji
Szefów działów utrzymania ruchu
Brygadzistów, liderów
Specjalistów ds. HR w firmach produkcyjnych
TOP TEMATY Kongresu
Planowanie budżetu personalnego na produkcji
Przygotowanie się na nieprzewidziane sytuacje, czyli jak efektywnie przeplanować produkcję
Na konferencji wystąpią:



SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KONGRESU
Wykłady i warsztaty

Radosław Szmatuła, Philip Morris
Jak odpowiedzieć na obecne wyzwania w zespole produkcyjnym, aby realizować założone cele?
- Budowanie strategii działania – Jak stworzyć racjonalny proces kaskadowania celów i ustalić niezawodne reguły monitorowania postępów na halach produkcyjnych
- Plan A, B i C – jak przygotować się na nieprzewidziane sytuacje i w jaki sposób sprawnie przeplanować produkcję?
- Plan awaryjny – jaki jest optymalny sposób na zarządzanie brakami kadrowymi?
- Budowanie atmosfery w dziale i motywowanie do działania – W jaki sposób budować odporne zespoły produkcyjne i nieustannie zwiększać ich zaangażowanie?

Wacław Wachnik, Porta Drzwi
Jak zbudować zaufanie w zespole produkcyjnym i umacniać pozycję lidera od rekrutacji po codzienne zarządzanie?
- Codzienny tour de terrain – w jaki sposób zbudować zaufanie, by być bliżej zespołu produkcyjnego i otwarcie rozmawiać o problemach, bezpieczeństwie, szkoleniach i działaniach usprawniających produkcję?
- Sztuka posługiwania się językiem produkcji i liczbami – jak odpowiednio zaplanować budżet personalny dla produkcji w oparciu o prognozowane plany produkcyjne i wydajność maszyn?
- Budowanie wizerunku firmy przez kierownika produkcji – jak dobrze reprezentować organizację w procesie rekrutacji i podczas dni otwartych?

Marcin Szczeblewski
SKUTECZNY ONBORDING W FIRMIE PRODUKCYJNEJ
- jak krok po kroku zbudowany jest proces onbordingu w Toyota Motor Manufacturing Poland,
- jak skutecznie wdrożyć, zmotywować i zaangażować pracowników produkcyjnych, by ograniczyć do minimum rotację w zespole i chęć przejścia do konkurencji,
- jak powinna być podzielona odpowiedzialność za poszczególne etapy onbordingu w firmie, by na jak najdłużej zatrzymać młodego pracownika i zmniejszyć czasochłonne i kosztowne rekrutacje,
- jak współpracować przy procesie onbordingu, który od pierwszego dnia angażuje przełożonych (bezpośrednich i wyższego szczebla), trenerów i dział personalny we wdrażanie nowo zatrudnionych,
- jak budować lojalności zespołu produkcyjnego i zyskać posłuch oraz szacunek wśród pracowników, który przełoży się na dobre wyniki pracy.
WEŹ UDZIAŁ
zł netto
Podczas wydarzenia znane firmy produkcyjne podzielą się swoim doświadczeniem i pokażą, jak radzą sobie z wyzwaniami takimi jak: braki kadrowe, przeciążenie obowiązkami obecnego personelu, zachwiana ciągłość produkcyjna, bezpieczeństwo na produkcji, nieefektywna komunikacja w hali produkcyjnej.
Zainspirujesz się sprawdzonymi rozwiązaniami i przygotujesz strategię, która pomoże Ci przygotować się na nieplanowane sytuacje. Zdobędziesz konkretne umiejętności liderskie, które są najbardziej potrzebne w dzisiejszych czasach i dowiesz się, jak sprawnie zarządzać zespołem produkcyjnym.
Nauczysz się rozwijać autorytet szefa produkcji i zyskasz posłuch u pracowników, zbudujesz lojalność wobec firmy i zespołu, która przełoży się na mniejszą rotację, dowiesz się, jak motywować zespół oraz efektywnie zarządzać produkcją tak, aby nieplanowana nieobecność pracowników czy braki komponentów nie wpływały negatywnie na realizację planów.
Będziesz miał okazję na żywo spotkać się z osobami zarządzającymi zespołami produkcyjnymi w Polsce i porozmawiać o największych wyzwaniach produkcji w roku 2022. Wymienisz się doświadczeniami, podpatrzysz metody pracy z innych firm i przeniesiesz te pomysły do swojej firmy.
Podczas Kongresu nasi eksperci w oparciu o swoje doświadczenia odpowiedzą na najtrudniejsze pytania:
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

Katarzyna Likowska
Reklama, marketing i współpraca
katarzyna.likowska@forum-media.pl
tel. kom. +48 536 784 938
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: (61) 66 55 774
bok@forum-media.pl
konferencje@forum-media.pl