Onboarding dla sprawnego wdrożenia nowych pracowników

Pozyskiwanie kandydatów do pracy na produkcji jest coraz trudniejsze. Aktualna sytuacja określana jest jako rynek pracownika, co oznacza, że to właśnie pracownicy rozdają karty. To oni przedstawiają swoje warunki na rynku i wybierają najlepsze z istniejących ofert, zaś pracodawca dba o utrzymanie w firmie członków zespołu. Jest to uproszczone przedstawienie sytuacji, lecz faktem jest, że wciąż rośnie rozbieżność między dostępnością a zapotrzebowaniem na specjalistów. Przesycenie rynku pracy ofertami czy pracownicy ze wschodu sprawiają, że samo poszukiwanie nowego członka załogi staje się wyzwaniem, a dopiero w dalszej kolejności myśli się o jego dopasowaniu do firmy i stanowiska. Jak zatem zdobyć pracownika i co zrobić, by zechciał on zostać w firmie na dłużej? Jak przeprowadzić szkolenie nowego pracownika?

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem